فریبا: صدرنشینی استقلال به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید/ باید شرایط مناسبی برای کسب قهرمانی فراهم شود

بهتاش فریبا در خصوص برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را به جهت فنی شاهد بودیم. کاملا مشخص بود که نساجی به خوبی استقلال را آنالیز کرده و تمام فضا‌ها و کناره‌های زمین را کاملا بسته بود. از آن طرف استقلال هم کاملا سرحال بازی کرد و تا پشت ۱۸ قدم به خوبی توپ را می‌رساندند، اما بعد از آن کمی دچار اشتباه می‌شدند. از نظر مالکیت، هم درصد خوبی داشتیم هم گردش توپ بالایی را شاهد بودیم و فرصت‌های خوبی را هم بدست آوردیم.

وی افزود: مهم‌ترین بخش بازی استقلال اضافه شدن یک جوان خوب و بااستعداد به ترکیب تیم بود، مرادی توانسته در دو بازی دو پاس گل ثبت کند که نشان از توانایی‌های فنی بالای این بازیکن دارد. اگر پنالتی ما گل می‌شد می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم، قایدی انتخاب بدی را انجام داد و خودش هم عذرخواهی کرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتواند جبران کند. مهم‌ترین مسئله کسب ۳ امتیاز و تداوم صدرنشینی بود که خداراشکر انجام شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عدم دستیابی کادرفنی آبی‌پوشان به ترکیب دلخواه تصریح کرد: کادرفنی استقلال تا هفته هشتم ترکیب کامل خود را در اختیار نداشت. یا محرومیت یا مصدومیت بازیکنان را از شرایط مسابقه دور کرده بود. تقریبا از بازی با تراکتور فکری تمام نفرات خود را در اختیار داشته که در همین دو بازی اخیر هم دیاباته و میلیچ نبودند. در ۵،۶ بازی اخیر خیلی تغییراتی در ترکیب شاهد نبودیم. مسئله خاص و عجیبی نیست و در همه جای دنیا مربی می‌تواند با صلاح دید خود بازیکنانش را در ترکیب اصلی قرار دهد.

فریبا در واکنش به اعتراض بازیکنان به مدیریت و مشکلات مالی تیم عنوان کرد: تیمی که به دنبال قهرمانی است باید شرایط و بستر مناسب را برای قهرمانی فراهم سازد. زحمت زیادی برای رسیدن این تیم به صدر جدول کشیده شده است و بروز چنین اتفاقاتی اصلا قابل قبول نیست. مدیریت باید بستر مناسب را فراهم کند. الان هفته چهاردهم است بازیکنان چند درصد دریافتی داشته‌اند؟ بحث امکانات و زمین و غذا هم که کنار مسائل مالی رخ دهد در روان بازیکنان اثر منفی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: وریا در این چند سال چه زمانی چنین رفتاری را از خود بروز داده بود؟ تیم ما بازیکنان جوانی دارد که وقتی دست‌شان از مدیریت کوتاه است مشکلات تیم را به کاپیتان تیم منتقل می‌کنند و این کاملا مشخص است که فشار زیادی بر روی وریا قرار داشته که حتی تقاضای تعویض می‌کند. تعویض وریا کار خیلی خوبی بود. ممکن بود در آن شرایط کارت دوم را بگیرد و از بازی بعدی هم محروم شود. خواهش می‌کنم آقایان امسال دست از سر این تیم بردارند و امسال که تیم هم به لحاظ بازیکن هم امتیازگیری شرایط خوبی دارد کمک کنند استقلال به قهرمانی دست پیدا کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره فاش شدن مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان تصریح کرد: قرارداد بازیکنان باید کاملا محفوظ باشد. انتشار قرارداد از درون باشگاه صورت گرفته است و این مدارک در اختیار عموم نیست که بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. باید هرکسی که قرارداد را منتشر کرده پیدا کنند و اسم ببرند که برای سایر بازیکنان این اتفاق رخ ندهد. مسئله بعدی بحث مبلغ قرار داد وریا است که شما به قرارداد سایر تیم‌ها و بازیکنان رجوع کنید و بگویید آیا واقعا قرارداد وریا زیاد است؟

فریبا ادامه داد: تیم‌هایی وجود دارند که قرار داد بازیکنانشان دو برابر قرارداد وریا است چرا قرارداد آنها منتشر نمی‌شود؟ گروهی هستند که دنبال زدن استقلال هستند و این‌گونه صحبت‌ها از طرف همان افراد مطرح می‌شود. قرارداد وریا چند ماه پیش بسته شده است چرا الان منتشر می‌شود؟ دلیل اصلی این است که استقلال صدر جدول است و این به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید. وظیفه باشگاه و مدیریت است که این مسئله را پیگیری کنند و شخص منتشر کننده را معرفی و اخراج کنند. تمام تیم‌ها در ایران دچار بی‌پولی هستند، اما باید مدیران با هواداران صادق باشند.

اخبار مرتبط

اهدای جوایز قهرمانان مسابقات مستریونیورس

پایان جنجال و حاشیه درباره شیخ دیاباته

جلالی: استقلال پاشنه آشیل‌هایی دارد که برایش برنامه داریم/ نساجی متفاوتی خواهید دید

0 نظر

ارسال نظر

capcha